Lliga Catalana 2026. 9ª Ronda

Equip A

L’Arenys de Munt cau per la mínima contra el Tordera (4,5–5,5).

En la darrera ronda de la Lliga Catalana 2026, l’Arenys de Munt ha perdut per la mínima davant del Tordera en un duel molt igualat que s’ha resolt per un ajustat 4,5 a 5,5.

En el matx d’avui s’han registrat cinc taules (Jordi Estrella, Àlex Borràs, Carles Sal, Joan Collet i Pedro Escribano) i dues victòries de gran mèrit: les de Virgili Rodríguez i David Camarasa, que han signat excel·lents partides davant rivals amb un Elo clarament superior.

Amb aquest resultat, l’Arenys de Munt finalitza la competició en 8a posició del grup de Girona de Segona Nacional Catalana i haurà de disputar la promoció de permanència per intentar salvar la categoria.

L’equip lluitarà fins al final per aconseguir-ho.
Amunt Arenys de Munt!

Equip B

L’Arenys de Munt B empata a Badalona (3-3)

En la darrera ronda de la Lliga Catalana, l’Arenys de Munt B ha empatat 3 a 3 en la seva visita al Badalona B. La victòria de l’equip ha estat a càrrec de Carles Mitjà, mentre que David Fabregat, Josep Lluís Agut, Xavi Gracià i Ciscu Ventura han sumat taules en les seves respectives partides.

Amb aquest resultat, l’Arenys de Munt B tanca la competició amb 6 punts de 9 possibles al grup III de la Segona Categoria Provincial, fet que li permet acabar en una meritòria 3a posició a la classificació.

Moltes felicitats a tot l’equip per aquest excel·lent resultat!
Amunt Arenys de Munt!

Deja un comentario